Известие

Collapse
No announcement yet.

Странен шум и вибрация на 147мицата ми.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Я да използвам темата на колегата та да питам.Преди време един приятел имаше някакъв такъв проблем/още го има/ но никой не може да каже от какво е.Давам на контакт,завъртам ключа да запали.2 сек /образно казано/въртя,пускам ключа и мотора тресе та ша падне.Задържам ключа 4сек/пак образно казано/ и колата си пали и работи перфектно.И това нещо е всеки път на тези интервали.Колата не пуши всичко си е Ок. диагностики те не откриват нещо нередно.Помпи регулатори и тем подобни са с много добри показатели.По- едно време останах с впечатление че маторя пали на обратно/на безинов мотор с повече аванс съм виждал навремето да пали на обратно/но там пуска искрата по-рано и бензина се възпламенява по-рано и връща буталото обратно/ Но при дизела не стоят така нещата.Та нямаше кой да каже какво точно се случва и всеки казваше дай да сменим това онова,но без гаранция че проблема ще се оправи.Та този приятел още си кара колата.Върти 4 сек. и си пали и си перка.Та питането ми е някой да се е сблъсквал с такъв проблем?Колата е 156 1.9 JTD 8 клапана
    Last edited by alfista 96; d.m.y г., 11:18.
    Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
      Я да използвам темата на колегата та да питам.Преди време един приятел имаше някакъв такъв проблем/още го има/ но никой не може да каже от какво е.Давам на контакт,завъртам ключа да запали.2 сек /образно казано/въртя,пускам ключа и мотора тресе та ша падне.Задържам ключа 4сек/пак образно казано/ и колата си пали и работи перфектно.И това нещо е всеки път на тези интервали.Колата не пуши всичко си е Ок. диагностики те не откриват нещо нередно.Помпи регулатори и тем подобни са с много добри показатели.По- едно време останах с впечатление че маторя пали на обратно/на безинов мотор с повече аванс съм виждал навремето да пали на обратно/но там пуска искрата по-рано и бензина се възпламенява по-рано и връща буталото обратно/ Но при дизела не стоят така нещата.Та нямаше кой да каже какво точно се случва и всеки казваше дай да сменим това онова,но без гаранция че проблема ще се оправи.Та този приятел още си кара колата.Върти 4 сек. и си пали и си перка.Та питането ми е някой да се е сблъсквал с такъв проблем?Колата е 156 1.9 JTD 8 клапана
      Знаеш, че на дизела горивото се самозапалва от високото налягане и т.н.
      При краткото въртене не се самозапалват всички цилиндри сигурно, докато дългото им помага да стане едновремено.
      Виждал ли си руски трактор с бензинов двигател вместо ел. стартер, пали без грешка
      Не всички, които се скитат, са изгубени.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
        Знаеш, че на дизела горивото се самозапалва от високото налягане и т.н.
        При краткото въртене не се самозапалват всички цилиндри сигурно, докато дългото им помага да стане едновремено.
        Виждал ли си руски трактор с бензинов двигател вместо ел. стартер, пали без грешка
        Хубаво де не се запалват всички,но нали все пак мотора работи някак си от което следва че и другите трябва да се запалят по някое време.
        Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от alfista 96 Покажи съобщение
          Хубаво де не се запалват всички,но нали все пак мотора работи някак си от което следва че и другите трябва да се запалят по някое време.
          Зависи колко е износен и какво е налягането в цилиндрите, като позагрее малко ще тръгне и износен, версии много
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Зависи колко е износен и какво е налягането в цилиндрите, като позагрее малко ще тръгне и износен, версии много
            Топъл студен няма значение,на тези интервали това прави.Явно докато не се предаде нещо на цяло няма да се разбере какво му е Явно друг не се е сблъсквал с такъв проблем
            Alfa Romeo 156 2.4JTD , 156 SW 2.4 JTD ,156 SW 1.9 JTD , 156 SW 1.9 JTD Q4 ,147 1.9 JTD

            Comment


            • #21
              Според мен има логика за масленият филтър нo заложи на качествен филтър приемрно Man или Hengst.Мой близък имаше почти подобен проблем с яспонски бензинов мотор с верига.филтъра с който беше проблемацията беше Bosch точно така на малко километри.Уш Bosch са убави сега ако ни кажеш че и твоя е Bosch..............
              Last edited by fakirastanly; d.m.y г., 16:48.
              Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
              0w40 Shell Helix Ultra

              Comment


              • #22
                Провери си зъбите на стартера и маховика.

                Comment


                • #23
                  Вчера докато карах на първа скорост изписа ми на борда Low engine fuel pressure и колата загасна. Верно педала за газ лекичко го бях натиснал, но и друг път така съм карал, но не загасвала колата. Иначе за обсъдения ми проблем, напоследък по-малко го прави, след като промених тези неща който ви ги казах. Поздрави.

                  Comment

                  Working...
                  X